Lanet Olsun "CANLARA" Kıyanlara...!




Bugün benim en mutlu günlerimden biri, olmalıydı,Oysa...!
ODTÜ'den;
Yavrumun Mezuniyet törenine giderken,böyle...?
Gözlerimde,yeşil sürmelerim...
Yine yarım,yamalak bıraktınız,lanet olsun
sizlere................


2 TEMMUZ 1993,MADIMAK OTELİNDE;

24 yıl önce,ve hala devam ederken kıymaya...

Güzelim,gencecik fidanlara,
Aydın kafalara,
Yüreği insan sevgisi ile dolu dünya kardeşliğine inanmış,
Hiç bir suçu-günahı olmadan,paylaşarak dünyayı yaşamağa çalışan güzel insanlara,
Halay çekerken-türkü söylerken-semaha dururken yaktılar,da, yaktılar...
Ben ne deyim,ne deyim..ne deyim...ki....!
Yakanlar sizlere....Nasıl kıydınız....NASIL...?
Benim yüreğim,o yanan canlar gibi,hala ;" CAN" sevgisi ile o kadar dolu ki...

O yakanlara" BEDDUA"ederken bile,zorlanıyorum NEDEN ?

 içimden bir ses ya güzel masum çocuklarına denk gelirse, diye ;

yutkunuyorum,susuyorum MEVLAMA devrediyorum....

ALLAH'ım sana havale ediyorum...!

Yıllar önce çizerken içimin yangınını bu tabloya, insanlığımından utanıp,azıcık,

ÖZÜRDİLERİM,ÖZÜRDİLERİM,ÖZÜRDİLERİM..deyebildim sadece.

Canlar sunni olmaktan size yapılanlardan,payıma düşen bu kadardır,

 ne yazık..........!,
                       ne yazık .......!.      
ne yazık ki.....!

Gözümde sadece iki damla yaşla...

CANLAR-ERENLER-DERVİŞLER,yolunuz biliniz ki benimde yolum,
Yolumuz açık olsun....


Ö  Z  Ü  R  D  İ  L  E  R  İ  M....



Yorumlar

  1. Merih'im kutluyorum, maşaallah ne güzel, çok sevindim; çok şükür benim yeğen oğluş da mezun oldu. Tek ders yüzünden tam bir yıl süründü:(((
    Madımak'takileri yakanlar aramızda dolaşıyorlar, zihniyetleri iktidarda:( bu vahşilikler, zulümler Atatürk'ten, laiklikten nefret eden zihniyetin bizi terbiye etme yöntemi. Bunu iyice anladım.:( Allah cezalarını versin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Müjde'm biz de sizi tebrik ediyoruz.Yolları açık olsun.

      MADIMAK içim yanar,yanar,yanar da..............
      O Zihniyetlere lanet olsun,arkadaşım çok haklısın...

      Canım öpüyorum.

      Sil
  2. Tebrik ederim Merih abla, ne tesadüf kızımda arkadaşının mezuniyeti için odtü de idi.

    Bazen öyle acılar yaşanır ki üstünden yıllar geçse de içine oturur. İşte o gün bugündü der acılar tazelenir. Kaldı ki unutulacak gibi değil... O gün toplumu proföke edenler şimdi milletvekili bakan... Kime neyi anlatcaksın ki , vurdum duymazlıkta sınır yok. Otelin altını lokanta yaptıklarını hatırlıyorum halen durur mu bilmem.... Kim gidip orada yemek yiyebilir onu hiç bilmem....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Türkan'cım keşke önceden haberleşebilseydik,kızçeyi görmek misafir etmek isterdik.

      "MADIMAK" insanlığın utancı,kuzum yazacak şey bulamam içim yanar,yanar kavrulurum,ufalırda insanlıktan çıkarım diye korkarım hep"

      Öpüyorum seni ve yavruları.

      Sil
  3. Ikisinin ayni gune gelmesi aci bir tesaduf. Ama hayat yasanmaya devam ediyor ve biz bugun icin kocaman tebrikler birakiyoruz buraya mezuniyet sevinci icin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mevlüde'm çok haklısın.

      Çok teşekkür ederiz teyzesi,mutlu paylaşımlarımız herkesin çok olsun.
      Öpüyorum seni.

      Sil
  4. Benim kökenim Sivas.Hala yarası içimizde.Dilerim gücü kötüye kullananlar,bir gün gücün aslında hiç bir şey olmadığını görürler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. "Sivas "Kuvai Milliye Ruhu başlanğıçları olacak yeniden İNŞALLAH..
      Çoğu memleketimiz hiç haketmiyor maalesef,böyle anılmaları ; Ne yazık.

      Sil
  5. Ah Merihcim, acı anların arasında küçik mutlu anlarımıza sığınmaya çalışıyoruz. Böyle yarım kalıyoruz işte..

    YanıtlaSil
  6. İnsanız diye aramızda dolaşıp duruyorlar.:( :(
    Gencecik fidanların içinde çok yakınımızın kızı vardı.
    İnsan düşündükçe çıldırası geliyor...yok yok bunlar insan olamazzzzzzz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Offf.... Türkan !
      İçim yanar,yanar,yanar da durulmaz ki...Susarda direniriz hala ne hassa...?

      Sil
  7. Merih'im tebrik ediyorum kızımızı yolu açık olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım arkadaşım;
      Çok teşekkür ederim,her şeye rağmen mutlu olmak için direnmekle meşgülüz.
      Çok incesin sağol.

      Sil
  8. ❤Tebrikler canim kuzunun yolu hep aydinlik ve basarili olsun.
    Tablon muhtesem yansitmis yureklerin acısını:(((birden ekranda o anları izledigim anı yasadim nurlar icinde olsunlar.
    Sebep olanlar ve yapanlarin odullendirilmesi aciyi 2 ye katladi maalesef:((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canısı...
      Öpüyorum seni.

      ACI...!

      Sil
  9. Hayır lı olsun canım hayatta hep güzellikleri yaşasın çocuklarımız can yakanların canları da yanar denir ya umarım öyle olur.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim...
      Nevcihan hanım.
      Umarım...İlahi adalet yerini bulur.

      Sil

Yorum Gönder